שיווק באינטרנט

13882989_m

יש לך עסק פעיל, חי ונושם והחלטת להתחיל לשווק אותו על מנת להגדיל את מעגל הלקוחות והמכירות שלך.
האם הבחירה הראשונה שלך היא שיווק באינטרנט?

למה לפרסם באינטרנט ולא לגשת לאופציות הכתובות כגון- מודעה בעיתון, מבצעים והנחות שאני מפרסם.

עלות תמורת תועלת

בעזרת שיווק אינטרנטי נכון אנו יכולים להגיע למסות של אנשים בעלות קטנה יחסית לעומת המדיה הכתובה הרגילה והמדיה הטלויזיונית.

כפי שאמר סת גודין - מנהל השיווק הישן כבר לא קיים. השיווק נעשה כיום ברובו ברשת האינטרנט.
ניתן להגיע לכל כך הרבה אנשים ואוכלוסיות שונות בדרכים שונות. לעומת עולם השיווק הישן אשר היה צר יותר ולא נחשף בקלות כזאת כמו השיווק באינטרנט.

התוכן הוא המלך

עולם השיווק החדש מבוסס על תוכן. אנחנו יכולים לקדם אתר ולהשקיע בו רבות מבחינת מיקומו בתוצאות טובות במנועי החיפוש וזה כמובן חשוב מאוד, ולא ניתן להתקדם בלי זה.  אבל כאשר הגולש יכנס לאתר השאיפה היא למכור לו את המוצר או השירות אותו אנו מציעים ופה נכנס לתפקיד התוכן השיווקי.

חשוב שהטקסטים באתר ימכרו אותנו, מה שאנחנו מציעים. אחרת האתר יהפוך למוצר מדף אשר אף אחד לא קונה, רק עוברים עליו ברפרוף ללא כל עניין.
זכרו!  יש לכם כמה שניות בלבד עד שהגולש מחליט אם להישאר באתר או לעזוב. הקלות הרבה שבה ניתן לעשות זאת על ידי לחיצת עכבר מכריחה אותנו להיות תמיד עם היד על הדופק ולבדוק לפי הלקוח שלנו. מה מניע אותו? מהיכן מופעל? ועל הנקודות האלה בדיוק ללחוץ.

לתכנן כמה צעדים קדימה

שיווק באינטרנט אינו עניין של מה בכך, נדרשת לכך אסטרטגיית ראייה כוללת של קהל הלקוחות מול המוצרים והתאמה אישית של התוכן למכלול הזה.

כאשר מתחילים בשיווק אינטרנטי אם זה קידום האתר, כתיבת תוכן שיווקי או ניהול דף עסקי בפייסבוק, יושבים עם הלקוח ומתחילים בהכרת העסק מלמעלה למטה.

לשאוף למעלה

קידום אתרים מוצלח יוביל את האתר שלך במעלה תוצאות החיפוש במילים הרלוונטיות לעסק שלך. אבל זה לא נגמר רק שם אנו רוצים גם להשאיר את הגולש באתר שלנו ושנעבור את הסינון הראשוני, לכן השילוב בין קידום האתרים לתוכן הוא שילוב מנצח!

קידום אתרים מוצלח לא יהיה שלם ללא תוכן המותאם לצורכי הקידום וללא תוכן שיווקי אשר ישאיר את הגולש באתר ויכוון אותו למטרה הבאה- הקנייה.  כמו כן תוכן טוב לא יעזור לי אם האתר שלי קבור אי שם בעמוד שישי בתוצאות החיפוש. לכן שילוב הכוחות חשוב.

שקיפות מלאה

לעומת השיווק ישן -  השיווק החדש מדיד לגמרי.
ניתן למדוד הכול:

  • כמה גולשים נכנסו לאתר
  • כמה נטשו אותו ובאיזה עמוד
  • איזה חלק באתר מקבל הכי הרבה תשומת לב הגולשים
  • קביעת יעדים ספציפיים ומעקב.

השקיפות פה מוחלטת ובעל העסק יודע בדיוק להיכן הולך תקציב השיווק וכמה הכנסה מייצר לו.
זה דבר אשר אינו קיים בשיווק הישן. לא ניתן למדוד כמה אנשים קראו את המודעה בעיתון ו כמה הגיעו בעקבותיה.

הנדל"ן האינטרנטי שלך

חשוב שנבין ונפנים את כוחה של רשת האינטרנט אשר יכולה להרים אתר ובאותה מידה גם להפילו. הרבה מאוד תלוי במערך השיווקי וכיצד אתה מוכר את עצמך אל מול הגולשים.
אתר האינטרנט הוא עסק לכל דבר, שבאמצעותו אתה מייצר כסף. כמו שרבים וטובים אומרים אתר אינטרנט הוא נדל"ן וחשוב להשתמש בנכס הזה לטובת מינוף העסק והמכירות.

השיווק באינטרנט עובד גם בשבילך.

רוצה להגדיל גם את המכירות בעסק שלך ואת מעגל הלקוחות?
מזמינה אותך לפגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות בה נבדוק מה האופציות הטובות ביותר עבורך.

לקביעת פגישה ללא התחייבות - קליק כאן