Paste your Google Webmaster Tools verification code here

בלוג

הוספת לוגו על תמונה בטלפון

אנחנו משתמשים המון עם הנייד יש לנו אפליקציה כמעט לכל דבר. אחת השאלות שאני שומעת שוב ושוב היא - כיצד ניתן להטמיע לוגו על תמונה קיימת בנייד. אז במיוחד לשם כך הכנתי סרטון קצר בו אני מראה שלב אחרי שלב כיצד ניתן להטמיע לוגו בקלות על גבי תמונה. הוספת לוגו על תמונה בטלפון נעשית על גבי אפליקציית פיקסלר (קישור לאפליקציה...
קרא עוד

תיוג בעמוד העסקי של פייסבוק לא עובד

היי לכולם, שוב פייסבוק מחדשים ומשנים והפעם עם נושא שעלול להטריד המון בעלי עסקים. התיוג בעמוד העסקי הולך לרדת לחלוטין מעמודים עסקיים וזאת בגלל שהמון מנהלי עמודים השתמשו בו לרעה ו״הספימו״ גולשים אחרים. לפוסט העדכון המלא -   https://www.facebook.com/ChenSeo/photos/a.264795243632998.55923.259759100803279/1164937086952138/?type=3&theater...
קרא עוד

שיתוף דף נחיתה בפייסבוק בצורה הטובה ביותר

אני בטוחה שלפחות פעם אחת ניסית לשתף דף נחיתה לסדנה או לשירות שלך והתמונה לא נמשכה בצורה הטובה ביותר או שהטקסט לא היה מתאים. המדריך הבא יראה לך את השלבים לקביעת התמונה והטסקט עבור השיתוף של דף הנחיתה שלך בפייסבוק. ולמה זה כל כך חשוב? כאשר אנו משתפים את דף הנחיתה שלנו בפייסבוק (לא משנה אם זה לרכישת...
קרא עוד

יצירת קהל לפרסום ממומן שהיה מעורב בעמוד העסקי בפייסבוק

אז פייסבוק ממשיכים לחדש לנו, והפעם משהו שדיברתי עליו ממש בפוסט האחרון  שמתקשר לנו עכשיו לנושא המדובר. בניית קהל לפרסום ממומן מגולשים שהיו מעורבים אצלנו בעמוד.

מה זה בעצם אומר?

יש לנו את האפשרות ליצור קהל שהיה מעורב בעמוד שלנו כלומר: הגיב, שיתף, עשה לייק (או רגשון אחר), שלח לנו הודעות ועוד. למה זה טוב? זהו קהל שכבר מכיר, יודע....
קרא עוד

אפשרויות חדשות בפרסום פוסטים בפייסבוק

*** חדש, חדש *** אפשרויות חדשות נוספו לעמוד העסקי בפייסבוק
  1. פוסט עם אפשרות לצ׳ט ישיר עם הגולש
  2. קבלת הוראות הגעה לעסק היישר מהפוסט
  3. חיוג ישירות לבית העסק

איך מקבלים את כל הטוב הזה?

אני מאמינה שהפיצ׳ר יגיע לכולם ממש בקרוב (אם הוא עדיין לא אצלכם) כל מה שיש לעשות זה לגשת לכתיבת פוסט בעמוד העסקי שלכם  קרא עוד

תיוג מוצרים בפוסט בעמוד עסקי

פייסבוק לא מפסיקה לחדש ולהתחדש והפעם.. תיוג מוצרים היישר מהחנות הוירטואלית של פייסבוק בפוסט.

כיצד עושים זאת ואיך זה נראה לבסוף? במדריך הקצר שלפניכם...

ראשית יש להכניס את המוצרים לחנות הוירטואלית של פייסבוק, אם אתם עדיין לא יודעים איך עושים זאת לחצו כאן.  לאחר שהמוצר הרלוונטי נמצא בחנות - כנסו לפוסט בו אתם רוצים לתייג את המוצרים...
קרא עוד